مطالب عمومی و اموزشی مطالب عمومی و اموزشی .

مطالب عمومی و اموزشی

کاربرد اتو مو لیز چیست؟

اتو مو لیز یک دستگاه است که برای حذف موهای زائد از بدن استفاده می‌شود. این دستگاه با استفاده از نور لیزری، موهای زائد را از ریشه آنها حذف می‌کند و باعث کاهش رشد موها می‌شود. اتومو لیز معمولاً برای حذف موهای زائد از صورت، بدن، پا و دیگر قسمت‌های بدن استفاده می‌شود.

مصارف اتو مو لیز

عملکرد اتو مو لیز کاملاً هوشمند و پیشرفته است و به‌طور گسترده در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای استفاده می‌شود. همچنین برای آرایشگرانی که کراتین مو، پروتئین درمانی یا سایر درمان‌های مو انجام می‌دهند، این وسیله بسیار مناسب و کاربردی است. ساختار صفحات اتو مو لیز اکستریم از دو قسمت با مواد آلومینیوم و تیتانیوم تشکیل شده است. جنس ساختار اولیه نمایشگرها از آلومینیوم مخصوص و پوشش بالایی آن از نانو تیتانیوم است.

آلومینیوم یک رسانای ویژه گرما است و در صورت خاموش شدن به سرعت خنک می‌شود. قسمت داخلی پانل‌ها به سرعت خنک می‌شود تا به قسمت‌ها و عناصر داخلی آسیب نرسد؛ اما روکش نانو تیتانیومی صفحات به سرعت گرما را جذب می‌کند و به لطف فناوری‌های MCH و سیستم صاف کننده پیش‌رونده هنگام اتو دمای ثابت و یکنواختی دارد.

صفحات تیتانیوم نه‌ تنها به مو آسیب نمی‌رساند، بلکه به نرمی، درخشندگی و صافی بافت و ظاهر مو کمک می‌کند. استفاده از صفحات با فناوری نانو تیتانیوم نسبت به صفحات اتو موی معمولی ساده‌تر است و فرآیند صاف کردن مو را دقیق‌تر، روان‌تر و سریع‌تر می‌کند و همچنین ۷۰ درصد در وقت و انرژی شما صرفه‌جویی خواهد کرد.


برچسب: اتو مو لیز، خرید اتو مو لیز، اتو مو لیز اکستریم،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۲۶:۰۲ توسط:مریم نصیری موضوع: نظرات (0)